GothamChess analyseert de paradox van het 1-Elo-schaken. In een video die de kritiek op het ratingstelsel ondermaakt, laat hij zien hoe zelfs een klein voordeel in een partij kan leiden tot grote verschillen. De discussie over de betekenis van kleine Elo-verschillen ontbrandt opnieuw.